maandag 8 april 2013

Varkenssjaal

Ik wil nog eventjes een andere leuke sjaal laten zien! Een tijdje terug las ik deze blog van 'According to Matt...'. Toen ik doorklikte kwam ik in de Etsy shop van BeesKneesKnitting. Daar staan een aantal hele leuke sjaals in! Helaas zijn het weer kooppatronen, maar dat snap ik ook wel. Misschien kun je wel raden wat ik nu ga vertellen...


Kijk maar! Een varkenssjaal! Ik vind hem echt super. Het patroon heb ik (nog) niet gekocht. Maar ik kijk er wel af en toe eventjes naar, want ik vind hem toch wel erg leuk! Mocht ik binnenkort ergens een lekker warm wolletje dat niet jeukt (bij mij jeukt alles nogal snel), dan kan het goed zijn dat ik deze sjaal ga maken hoor! Hoewel... Het voorjaar is in aantocht, dus misschien is het een mooi projectje voor de komende herfst. En ik wil natuurlijk die Fair Isle sjaal ook nog maken...

Oh, nog leuk detail, deze leuke sjaal heeft natuurlijk een leuk krulstaartje! ;-)

Liefs, Janne

3 opmerkingen:

  1. Wat grappig dat je dit bent tegengekomen! En natuurlijk een krulstaartje, dat mag niet ontbreken!

    Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sjaal!

    En natuurlijk iets voor jou, ik zou hem lekker gaan maken als ik jou was.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaaaaa.. die is erg leuk!!!
    en volgens mij makkelijk zelf na te maken.
    is toch gewoon een gehaakte sjaal met aan het ene uiteinde een varkenskoppie en 2 pootjes
    en ik denk aan de andere kant ook 2 pootjes en een krulstaart! als je de foto vergroot kan je zelfs zien in welke steek eht allemaal gehaakt is.

    BeantwoordenVerwijderen