woensdag 22 mei 2013

Gave bodywarmer en vestjes!

Oeps, weer iets gaafs gevonden. Deze bodywarmer vraagt er gewoon om, om door mij gemaakt te worden!


Leuk hè? Hier vind je het patroon. Normaal ben ik niet zo van de korte-mouwen-vestjes, wat natuurlijk eigenlijk bodywarmers zijn, maar deze trok toch mijn aandacht.

Ik geloof dat deze ook op mijn to do-lijstje moet, het is niet anders. ;-)

Overigens is dit niet het enige dat ik tegenkwam. Dit korte-mouwen-vestje (leuk woord, ik houd hem er eventjes in hoor!) is ook super, en deze kan ook gewoon over een shirtje voor in de zomer!


Daarvoor is dit korte-mouwen-vestje ook heel goed geschikt!


Misschien vind ik deze nog wel leuker dan de vorige... Bovendien wordt hij met een haaknaald van 6 mm gehaakt, dus dan is hij lekker snel klaar (en daar houd ik van)!

Beide patroontje komen van deze site. Ik noemde de site al eerder, mijn wikkelomslagdoek (die momenteel niet echt meer vorderd) komt er ook vandaan. De patronen werken met haakschema's, dus dat is misschien eventjes wennen. De twee vestjes vind je hier en hier. Overigens staan op de site nog veel meer leuke patronen, ook nog andere vestjes die een beetje lijken op de twee vestjes die ik hier laat zien.

Ik geloof dat het tijd is voor vakantie... ;-)

Liefs, Janne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten