maandag 27 mei 2013

Uil en yoga tas

Pfoe, het was weer een druk weekend! Even geen tijd gehad om te bloggen of iets was daar op lijkt. Wel wat leuke dingetjes gescoord bij de Xenos om sieraden te maken en de kralendoos bij mijn ouders uitgezocht. Dat laatste ging niet helemaal soepel, zoals je hier kunt zien...






Ik stootte de hele doos om, waardoor de grond vervolgens bezaaid was met kralen. Kei fijn...


Genoeg gekletst, ik wil dit even laten zien! Deze twee tassen kwam ik laatst tegen. Hoe en waar weet ik niet meer precies, maar de patronen zijn lekker gratis!

Dit tasje vind ik gewoon grappig en hij lijkt me leuk om te maken.


Hier vind je het patroon.

Deze tas vind ik ook erg leuk en hij is lekker groot, dus ideaal als strandtas, of zoals ze hem hier gebruiken, om een yoga matje in te doen.


Voor dit patroon moet je hier zijn.

Mijn granny tasje is af, maar ik moet hem nog even op de foto zetten, dus binnenkort meer tassennieuws! ;-)

Liefs, Janne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten