dinsdag 13 augustus 2013

Stress en ontspanning

Alle tekenen van stress zijn aanwezig: Meer puistjes, meer eczeem, spanning in mijn kaak en daardoor hoofdpijn... Gelukkig moet ik mijn thesis morgen inleveren ;-). Ik ben dan nog niet helemaal klaar, maar ik heb dan wel een dagje echt rust.

Ik zit nu een beetje tegen het laatste stukje aan te hikken, dus even snel een blogje, voor de ontspanning.

Gisteren kwam ik via een Facebook-groep dit tegen.


Ik dacht alleen maar wauw, die moet ik hebben! Het grootste deel van de jurk is volgens mij gebreid, maar dat maakt niet uit, dat kan ik ook als het moet... Alleen een klein probleempje, ik kan het patroon niet vinden. Helaas pindakaas dus. Ik denk dat ik eerst nog maar mijn andere lopende projectjes ga afronden en nog wat meer ervaring op ga doen met kleding haken (of misschien dan ook maar breien) en dan... Dan ooit, misschien, ga ik me eens hieraan wagen...

Liefs, Janne

6 opmerkingen:

  1. JE zou ook alleen het boven stuk kunnen haken en dan van een stukje stof het jurkje maken. Volgens mij is z'n stofje wel te koop.

    Suc6, groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, dat ziet er wel leuk uit ja! En wat hierboven door Dnah is geschreven wou ik ook juist zeggen: alleen het witte halsje haken zou al voldoende zijn.
    Ik zag in je vorige blogjes lieve kuikentjes en een leuk geknoopt (arm)bandje. En een kerstboek?? Lekker op tijd! ;) Ik hoop dat je eventjes rust hebt als je je thesis ingeleverd hebt, al die spanning is niet fijn he! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa, dat is misschien ook wel een goed idee! Duurt meteen ook een stuk minder lang om te maken... Dat kerstboek was mijn 'draagbare tafel' voor het moment, dus het ging niet om het boek zelf haha ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waar vind ik het patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op Pinterest staan van allerlei leuke projekten maar als je het dan wil gaan maken staat er weer geen patroon bij !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. http://make-handmade.com/2011/07/10/style-hani-design-dress-beach/
    hier is de link voor de jurk.
    Ik heb gewoon gezocht naar Style HaNiDesign (vermeld op de foto).
    Alvast succes! Lea

    BeantwoordenVerwijderen