dinsdag 6 augustus 2013

Varkentjes!

Oepsie... Aangezien ik nog steeds aan het studeren ben en ik af en toe een kwartiertje afleiding mag zoeken van mezelf op het internet (soms wordt een kwartier een half uur, maar ach), dacht ik: 'Laat ik nog eens wat leuke varkentje opsporen!' Ik moet immers mijn krulstaartje wel hoog houden. ;-)

Allemaal leuk en aardig, dit was een slecht idee. Mijn to do-lijst is al vrij lang (hmm die kan ik binnenkort ook wel weer eens updaten...) en ja, nu is ie dus nog langer.

Er zijn echt veel leuke dingen die je kunt maken van varkentjes en er zijn zelfs een heleboel gratis patroontjes... En nu heb ik alleen nog maar op Ravelry gekeken met de zoekterm 'pig', met het vakje 'free' aangevinkt. Nou dan zal ik maar eens wat laten zien! Als je op de titel van een foto klikt kom je op de pagina van Ravelry die er bij hoort.

Wat dacht je van een muts?


Muts 1
Hoewel... Dit is ook wel een leuke muts!

Muts 2
 Of een lief knuffeltje, daar zijn er echt een heleboel leuke van!

Knuffel 1                         Knuffel 2                        Knuffel 3

Maar een knuffel is ook maar een knuffel...

Sloffen kan ook!

Sloffen

Of pannenlappen!

Pannenlappen
Oftewel, de keuze is reuze, en dan is dit nog maar een kleine greep uit al het heerlijkst dat er is... Naast alle gratis patronen zijn er nog onwijs veel leuke kooppatronen. Bovendien kun je zelf ook naar hartelust variëren als je een beetje ervaring hebt en zo je eigen ontwerpjes maken. Hoe chill zou het zijn als het weekend vier dagen duurde ipv twee... Of misschien is dat eigenlijk ook nog wel te weinig...

Liefs, Janne





1 opmerking:

  1. haha, ja dat is heel herkenbaar dat kwartiertjes een half uur worden (of uuuuren... ;). Je kunt helemaal los gaan in het zoeken van patroontjes he. Grappig dat er ook zoveel varkentjes voor je te vinden zijn. Doe mij ook maar zo'n weekend van 4 dagen, ik kom ook tijd tekort voor alles van mijn to-do list. Of eigenlijk: wensenlijstje. Maar goed, we gaan gewoon vrolijk verder. Succe smet je afstuderen!

    BeantwoordenVerwijderen