maandag 7 oktober 2013

Hartjesdag Hinthammereinde Uniek Den Bosch

Gisteren was het dan eindelijk zo ver. De eerste keer dat ik met mijn haakspulletjes op een markt stond! Mijn lieve mamma ging met me mee. Ik vond het echt leuk om te doen. We kregen veel positieve reacties, ook mensen die inspiratie opdeden en dus niks kochten, maar ook dat vond ik alleen al heel leuk. Dat mensen gewoon eventjes blijven kijken. Ik heb wel wat verkocht! Voornamelijk sjaals en nog een paar kleine dingetjes. Het wordt ook weer weer voor sjaals, dus opzich was dat wel logisch! :-) De giraffe waar ik eerder over blogde (klik!) heb ik ook verkocht.

Hier een kleine sfeerimpressie.



Ik heb lekker veel kaartjes uitgedeeld, dus wie weet wordt het nog druk hier ;-). Ik hoop ook dat ik nu weer wat meer tijd vrij kan maken om te bloggen. Hopelijk blijven jullie ook kijkjes nemen hier, want ook dat vind ik echt heel leuk! Ik kreeg een mailtje dat ik schijnbaar ook een aantal volgers heb op Feedspot.com, daar veer ik dan echt even van op. Leuk, leuk, dus tot snel!

Liefs, Janne

6 opmerkingen:

  1. Ziet er echt zo gezellig uit! Slim bedacht ook met die mutsen op ballonnen (?). Ziet er erg gezellig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Lijkt me echt een gaaf gevoel als mensen jouw gehaakte spulletjes kopen! :)

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat ziet er leuk uit hoor! Dus wel voor herhaling vatbaar om op zo'n markt te staan? Ik ben benieuwd hoe druk het nog gaat worden voor je, hihi. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen