woensdag 29 januari 2014

Inspiratie!

Wauwie tijd voor een inspiratie blogje!!  Ik ben even helemaal verrukt over deze site: http://www.allcrochetpatterns.net/
 
Het is echt een mooie overzichtelijke site met heeel veel inspiratie! En daar word ik op dit moment eventjes heel blij van. :-)
 
Ik zal even wat voorbeeldjes geven, die mij in een paar minuutjes SOG'gen al opvielen!

Giant doily rug amigurumi crochet pattern
 
Gaaf toch?? Dit mooie kleed komt van de blog van 'Creative Jewish Mom'.

Puff Stitch Round Pillows
 
En deze kussens zijn ook echt super tof! Ze zijn van Red Heart, hier vind je het patroon.
 
Dit patroon kwam ik eigenlijk als eerste tegen, super mooi voor een lekker woondeken of een bedsprei.
 
 
Met deze kleurtjes ook leuk als een kraamcadeautje voor een jongetje natuurlijk! :-) Het komt van de blog I love pom-poms.
 
En dan deze nog!
 
 
Ook voor een gaaf deken! De bloemetjes in het midden zijn hetzelfde als de bloemetjes die ik laatst in een blog liet zien, over mamma's tablet hoes. Dit patroon komt van de blog Cherry Heart.
 
Zooo, nu stop ik maar weer! Morgen tentamen, dus ik ga weer eventjes verder met studeren. Hopelijk tot snel weer. ;-)
 
Liefs, Janne 

3 opmerkingen:

  1. Hoi Janne,

    Superleuk dat je mijn website zo goed vindt! Ik zal mijn best doen om de leukste selectie aan patroontjes toe te blijven voegen.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga ik daar gauw even snuffelen, studeerse dan maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, dat zijn inderdaad heel erg leuke dingen die je laat zien! Kk moet daar ook maar eens snuffelen... (Om mijn to-do-wensenlijst nog langer te maken dan ie al is, hihi). Succes met studeren weer! En een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen