dinsdag 10 juni 2014

Knuffeltjes!

Hmm wat fijn, ik heb even wat tijd over op deze drukke dag!

Het afgelopen weekend ben ik naar Kopenhagen geweest en het was echt heeeerlijk. Ik ging samen met twee vriendinnetjes naar twee vriendinnetjes toe, die nu in Kopenhagen wonen voor een aantal maanden (we waren dus met zijn vijfen). We hebben heerlijk weer gehad en heel veel gezien, maar ook heerlijk gerelaxed. Het was echt de perfecte combi. Ik heb nog geen foto's, maar die hebben we wel heeeel veel gemaakt. Ik heb nu al zin om de foto's terug te gaan kijken, misschien laat ik jullie ook nog wel wat zien. :-)

Nu even iets anders, ik heb de haaknaald weer opgepakt en ik ben bezig met een super leuke knuffel. Een tijdje geleden was ik ook al bezig met knuffeltjes, maar dat heb ik helemaal nooit met jullie gedeeld!

Dit knuffeltje is echt goed gelukt (al zeg ik het zelf). Mooi mintgroen, en met het blauwe sjaaltje natuurlijk super geschikt als kraamcadeautje voor een jongetje.


Vinden jullie hem ook leuk? Ik maakte hem naar aanleiding van dit gratis patroon (ik kan het patroon even niet terug vinden, als ik het vind dan plaats ik het linkje nog!).

Een knuffeltje heeft natuurlijk ook vriendjes nodig. Dit knuffeltje is het vriendje van langoor.


Gezellig zo samen. ;-) Het katje is gehaakt met wat dikker borduurgaren en een hele dunne haaknaald. Het patroontje ga ik later ook nog even voor jullie opzoeken!

Als ik deze foto's weer terug kijk word ik echt een beetje vrolijk. Ik vind knuffeltjes echt leuk! Niet alleen om te haken trouwens. :-)

Liefs, Janne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten