maandag 30 juni 2014

Wat oude maaksels

Ik kwam erachter dat ik eigenlijk nooit foto's heb laten zien van de hartjesmarkt, waar ik in oktober heb gestaan. Misschien is het een beetje oude koeien uit de sloot halen, maar ach, het is eigen werk en ik heb het hier nog niet laten zien, dus waarom zou ik dat nu niet doen! Ik heb deze foto's speciaal gemaakt om te laten zien hoe dingen staan.




Alleen de paars-wit-groene sjaal/omslagdoek heb ik nog. De colsjaals zijn allebei weggeven als cadeautje en mijn tante is nu trotse eigenaar van de beige sjaal/omslagdoek. Deze sjaals zou ik makkelijk opnieuw kunnen maken, ook in andere kleuren. Mocht je iets leuk vinden, dan hoor ik het wel, dan ga ik voor je aan de slag. ;-)

Verder nog dit...


De blauwe muts is inmiddels weggegeven als cadeautje. Het gele setje heb ik nog wel, dus mocht je het leuk vinden, dan hoor ik het ook graag natuurlijk.

Ik had nog meer, maar dat zijn ook dingen die ik al wel eerder heb laten zien (en ook niet alles dat ik nu laat zien is helemaal nieuw, alleen de foto's). Het was trouwens best grappig om 'model' te staan voor mijn eigen spulletjes.

Het is misschien niet helemaal de goede tijd nu voor mutsen en sjaals maar acht, je kunt maar ergens over bloggen hé. ;-)

Liefs, Janne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten